Saturday 7 August 2010

lama tul aku tinggalkan blog nie..semua nya gara2 FB..mana tak nya seronok dpt contact balik kita punya classmate dan juga schoolmate kan..nak2 yg mcm aku nie tercampak jauh berjuta batu..lagi lah rindu dgn semua..emak abah,adik beradik saudara mara dan kawan2...
nie saja aku masukkan gambar nie pasal dah lama sangat tak terperuk dan jadi jeruk...hehehehehe...

gambar nie aku ambil dlm bulan april 2010 di regent park...masa nie bunga tulip tengah merembik berbunga...dan bagi kami yg mula dapat matahari yg tak lah berapa nak terik mcm msia tu gasak lah nak merayap ke park...ye lah kalau pegi winter time..duduk depan tasik dengan angin bertiup..silap2 boleh kencing dlm seluar..hihihihi..time nie pun masih berangin lagi..itu anak2 aku nak ke toilet je...
my happy family anak dara ku dah mula pandai nak bergaya bila bergambar..terutama nuraina dan adik nurain, nuraini nie kureng sikit kalau nak buat gaya nie..style dia lebih kepada tomboy...itu pun gasak nak suruh potong kan rambut dia..tapi aku tak bagi..biar nampak lebih kepada perempuan sikit...lain pula dengan si kembarnya nuraina dan adik nurain...tak nak rambut pendek, dia org nak rambut panjang pasal nak jadi mcm princess..katanyaaa..mcm mcm kerenah anak2 dara ku..tapi si abg tetap cool tak banyak songeh...biasa lah budak lelaki bukan kisah sangat..benda remeh temeh nie...







yg nie masa nak pergi ke rumah neneknya...terlupa bawa kunci rumah mak..jadi terpaksa lah tunggu my mother in law balik dari shopping nasib baik masa aku call babah,dia lagi 5 minit nak sampai ke rumah..kalau tak jenuh berdiri di luar..dan nasib baik lah dah belikan anak2 ku coklat dan air...itu pun masing2 dah merenget..ye lah rumah nenek ngan kedai dekat...









No comments:

Post a Comment